czwartek, 23 kwietnia 2015

Szkolenie Techniki V-Ray dla SketchUp Pro

Zapraszamy na 3 dniowe szkolenie w zakresie oprogramowania V-Ray dla SketchUp Pro. Oferta skierowana dla osób, które znają środowisko SketchUp i chcą zapoznać się z renderowaniem w programie V-Ray dla SketchUp.


Opis szkolenia:


Szkolenie przewidziane jest na 3 spotkania, z których każde liczy 8 godzin. W trakcie szkolenia odkryjemy przed Tobą program V-Ray, jeden z najlepszych silników renderujących dostępnych na rynku. Dowiesz się, które funkcje programu są kluczowe, poznasz ich ustawienia. Edytowanie parametrów programu stanie się bardziej świadome, przez co będziesz w stanie wykonać foto realistyczne wizualizacje, których jakość jest nie do osiągnięcia w wielu innych programach renderujących.

Wymagania:


Zagadnienia programu SketchUp, które powinien mieć opanowane uczestnik szkolenia:
  • swobodne poruszanie się w przestrzeni roboczej programu,
  • operowanie narzędziem OrbitaPrzesuń kamerę,
  • grupowanie oraz edycja grup,
  • znajomość różnic pomiędzy komponentem a grupą,
  • znajomość takich narzędzi jak: Przesuń, Wepchnij/Wyciągnij, Obróć, Podążaj za ścieżką, Odsunięcie, Skala, Prostokąt, Okręg, Linia, Łuk, Miarka,
  • nakładanie tekstur z dostępnych w programie bibliotek, pozycjonowanie tekstur ,
  • tworzenie i wykorzystywanie Scen.

Plan szkolenia: 


Dzień 1 - Poznanie podstaw programu V-Ray

1. Podstawy programu V-Ray

  • zapoznanie się z interfacem programu
  • omówienie systemu "Global Illumination"
  • omówienie zakładki "Global Switches"

2. Ustawienia Sun&Sky

  • światło w SketchUp, a światło w V-Ray
  • ustawienia światła dziennego
  • oświetlenie sceny przy użyciu map HDRi

3. Ustawienia kamery wewnątrz V-Ray

  • objaśnienie działania kamery
  • pole widoku kamery i proporcje obrazu
  • parametry fizycznej kamery

Dzień 2 - Praca na materiałach i z oświetleniem w V-Ray

1. Ikony "V-ray light"

  • ies light
  • spot light
  • omni light
  • rectangle light

2. Praca na materiałach

  • poznaj edytor materiałów
  • rodzaje i warstwy materiałów
  • tworzenie własnych materiałów
  • tworzenie refleksu - warstwa Reflection
  • tworzenie materiałów transparentnych - warstwa Refreaction
  • tworzenie świecącego materiału - warstwa Emissive
  • zapisywanie materiałów
  • importowanie materiałów

3. Zniekształcenia materiałów

  • bump
  • displacement

Dzień 3 - Zaawansowane ustawienia programu

1. Zaawansowane ustawienia

  • ambient occlusion
  • głębia ostrości
  • color mapping
  • image sampler
  • caustics - efekt odbitego światła

2. Ustawienia silników renderujących

  • omówienie poszczególnych silników
  • omówienie ustawień poszczególnych silników
  • ustawienia testowe i finalne
  • zapisywanie i wczytywanie ustawień

3. Podstawy postprodukcji

  • omówienie vfb chanels
  • frame buffer
  • zapisywanie renderów do różnych formatów
  • podsumowanie wiadomości


Miejsce szkolenia - Poznań

Sienna 73
MIEJSCE SZKOLENIA - Siedziba firmy ProGrupa, ul. Pamiątkowa 2/23.
WYPOSAŻENIE SALI – szkolenie przeprowadzane jest w sali szkoleniowej, wyposażonej w niezbędny sprzęt multimedialny oraz łącze internetowe Wi-Fi.
WYŻYWIENIE – zapewniamy ciepły posiłek w formie lunchu, ponadto przez cały dzień szkoleniowy, uczestnicy mają do dyspozycji ciepłe i zimne napoje oraz słodkie przekąski. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz